Kızlar gündemi meşgul etmek istemem uzun süredir girmek de istemedim buraya hepimizin başı sağolsun zor günler geçiriyoruz ama oğlum 2 yaşına giriyor alt dudağının altında kabarma var uçuk gibi hastaneye gitsem mi emin değilim evde yalilcak birşey var mi yoksa s.ocağına götüreyim mi bilemedim hastaneyi meşgul etmek de istemiyorum