seboss35 Kızlar oğlum 5 ay 18 günlük normalde gece 12.30-1 yatar 2 defa max 3 defa emmeye kalkardı sabah 9.30 da kadar İki gecedir sabaha kadar her saat uyanıyor uyusa bile uykusunda mızmızlaniyor neden olabilir bu büyüme sancı mi aceba ? Yada atak mı varmı bebişi bizim gbi olan
Mbrre seboss35 diş olabilir mi biz 5 ay 21 gunluguz bizde de oluyor ben dişe bağlıyorum yatağına 3 kere koyup aldigimi biliyorum uyumuyor kıpırdaniyor hep bazi geceler daha çok yapiyor bazı geceler daha az
seboss35 Mbrre diş yerleri daha belli olmadı ama diş için olan diğer herşeyi ağzına götürme, salya akması , kaşıyıcı ile kaşıma isteği , huzursuzluk, kulağını çekme hepsi var belki de o yüzdendir 🤷
hhacerozer İnanın benim bebeğim de 5 ay 20 günlük bugün baktım dedim herkesinki güzel mi geçiyo acaba 5 ay niye kimse yazmamış benim kızımda öyle normalde 2-3 saat uyurdu yatınca dün gece saat başı kalktı yoruldum artık bu ayda hem atak var hemde diş de olabilir gibi geliyo bana ama damakları hala incecik
seboss35 hhacerozer bizimde aynı şekilde atak hesaplamasında baktım atak dönemindeymişiz ama bu ataklar hiç bitmiyor mu yaa daha 4. Ay atağını yeni yeni üstümüzden atmıştık
Mbrre seboss35 olabilir bu aylarda başlıyor çünkü yavrucaklarimiz acısız sizisiz çıkarırlar insallar dişleri 🌼🌼🌼
Ebrushkaa seboss35 benim kizda 3 ay 25 gunluk çok huzursuz uykuya direniyor resmen gece 1 2 ayaktayiz 4.ay atağı mi ölüyor yani bizimkisi
seboss35 Ebrushkaa Google da hesaplıyor.com sitesine girip oradan bebek atak haftası hesaplama yapabilirsiniz , sizinki şuan atak döneminde kolaylıklar diliyorum 😊
Ebrushkaa seboss35 evet az önce girdim baktım atak haftasindaymis 4 gün kaldı diyor ama birde bisey sormak istiyorum şuan 3 ay 25 gunluk ta bebegim suan 4 aylık mı oluyor yoksa 3 ay 30 gün olunca mı 4.ayina mi girmiş oluyor ya ben hiç anlamıyorum kusura bakmayın o yüzden sordum
Dlk55blt-rdvn Ebrushkaa 5 gün sonra 4. Ayına girecek ve 5. Ayından gün alacak artık yani 4 aylık diyeceksiniz