Oğlum 8gun sonra tam 14 aylık olacak. Memeye aşırı düşkün. Yemek yedikten sonra karnı tıka basa dolu olsa bile emiyo. Gece hiç söylemiyorum zaten saat başı uyanıp memme memme diye bas bas bağırıyo. Önceleri bu kadar değildi son 2 ay çok fena durumdayiz.Daha çok küçük kesmeyi düşünmüyorum tamamen ama azaltabilir miyim ne önerirsiniz annelerim