seboss35 premsesannesi22 belli bir zaman mi gecmesi gerekiyor? Ben uzayınca kesmiştim kaç aylıktı hatırlamıyorum da
-Lina- premsesannesi22 bebeğim 5 buçuk aylık henüz öyle çok uzamadığı için kesmiyorum. Aslında müdahale edip batık oluşturmak istemiyorum. İyice uzadıktan sonra keserim
premsesannesi22 Aslininannesi seboss35 seboss35 lceLady Büyükler 6 aydan önce kesilmez dediler bende karar veremedim kesmek konusunda
seboss35 premsesannesi22 ilk defa böyle bir şey duydum 😁 uzadiysa kesin bence şahsen ben tırnak uzayınca çok rahatsız oluyorum o yüzden belli bir aralıkla değil uzayınca hemen kesiyorum yinede siz bilirsiniz
Aslininannesi premsesannesi22 bizimki artık uzamış batıyordu. Çorap giydirirken falan bayağı belliydi kestim 🤷
burcuo seboss35 Ben de öyle. Çocuk 5-6 aylıkken hoppalada zıplarken tırnakları bükülmüştü mesela. Kırılınca çok daha iyi olmuyor arkadaşlar, uzayınca kesin gitsin. Tabi izin veriyorsa, benimki tepiniyor zorla kesiyorum 😂
merkursavascisi_06 Bi tek baş parmağınınkileri kestim kızım 6aylık. Diğer tırnakları uzamıyo pek, başparmak tırnakları da uzayıp kırılıyo gibi oluyo değişik duruyo