Annesiburda
2 sene önce 300₺ Almıstık.
Dışarıda evet kullanıyoruz ama cok uzun süre durmuyor içerisinde hemen iniyor.
Bunda uyumuyor nedense. Tutamac olan herseyını söktüm evde bisiklet niyetine kendisi kullanıyor
Çokta gerekli bişey oldugunu sanmıyorum ha cocuk duruyorsa o ayrı. Bizimkisi sökülüp bisiklet haline geliyor eger buda o sekilde alın derim. Muadilleri daha uygun buna bu para bence cok