Herkese merhaba kızlar
Öncelikle hepimizin başı sağolsun geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın çok modumuz düşük bu ara😞
Bizim evdeki bir diğer mesele kardeş meselesi malum hayatta ne olacağımız belli değil bir de biz ailemizden uzakta yaşıyoruz burda kimsemiz yok kızım tek kalıcak korkusuna düştük simdiden
Eşim ile asla kardeş yapmayız yeter 1 tane derdik ama bu ara acabalarda gidip geliyoruz.Benim tecrübeli annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var biraz kızım 4 yaşında olcak Mayıs’ta sizce ona bir kardeş yapmalı mıyım? 2 çocuklu anneler günleriniz nasıl geçiyor tavsiye eder misiniz…
Ben bir de antidepresan kullanıyorum migrenimden sebep onuda hemen bırakmali miyim acaba
Bilgilerinize talibim🙁