Anneler bebeğim 2 buçuk yaşında tek tük konuşma var ama 2 buçuk yaş gibi değil tabiki zaten uyaran eksikliği var ama mamanın yüzünden egzama oldu bu demek oluyor ki bagırsaklar istemiyor bilirsiniz ki bagırsaklar bizim ikinci beynimiz ben mamayı kesicem ama gece bebeğim kalkıp mama içmeye alıştı bazen 4 kere bile kalkıyor ben bu çocuğa ne verebilirim eğer zorlarsa kefir gece verilir mi su ile felan