Megututu Deletedmom_110 imsak vaktinden sonra kalabilirsin 06.20 ezan vakti uygulamaları var indirebilirsin
Duyulurum Deletedmom_110 ben sabah namazını kılarken güneşin doğusuna bakıyorum. İmsak vaktinden sonra güneşin doğusundan önce kılıyorum. Çünkü ezan geç ya da uzun uzun okunabiliyor kafası karışıyor insanın. Diyanetin “namaz vaktim” uygulamasini indirebilirsiniz yoksa
Deletedmom_58 Deletedmom_110 Söylemeden geçmek istemedim Rabbim kabul eylesin devamını getirenlerden eylesin inşallah 🥰
Semracan Agaclargibi nerede okundu İstanbul şuan okunuyor olmalı güneşin doğmasına 20 dk gibi kılabilirsiniz güneş doğmasına ne kadar yakın o kadar faziletli ben güneş doğmasına 20 kala alarm kurup kalkıyorum