gurbet_gelini12 çok geçmiş olsun. Biz daha yeni atlattı.. Çok şükür bizim geçti… Uzun bir süre tedavi olduk.. Antibiyotikler,burun spreyleri vs çok kullandık.. En son doğru bir antibiyotikle geçirdik.. Kızımda ileri derecede kulak enfeksiyonu vardı iki kulağındada buna bağlı olarakta işitme kaybı vardı.. Ama dediğim gibi doğru antibiyotik ve doğru dozda geçirdik.. Hemen ameliyat denen doktora inanmayın derim.. Şuan hemen hemen her çocukta bu durumdan dolayı tüp takılıp geniz etnini aldırıyolar doktorlar.. Geniz eti 7.8 yaşlarına kadar geçiyormuş şayet geçmezse o zaman alınıyor dedi doktorumuz oda rahatsız ettiği takdirde alınır dedi.. Arkadaşımın çocuğu oldu çok kolay bir operasyon olursada endişe etmeyin