Gamze5858 sizin sağlık ocağındakiler bizim eski kafalı nesil gibi şişko sağlıksız çocuk seviyor demek ki 😂 sizin bebeğinizde düşük doğum ağırlığıyla doğmuş kendi persentil tablosunda normal gidiyordur. Bizimki de 2550 doğdu 3.ayında 5300 dü 4.ayı için haftaya gidicez, normal bebeklere göre zayıf ama kendi büyüme hızı normal 🤷🏻♀️ erkek bebek olarak kız bebeklerden de küçük çünkü çok küçük doğdu, ben de minyonum bana normal geliyor böyle olması