elams1 evet ben de yaşadım. 3 aylıkken başladı. Nerdeyse bir buçuk ay sürdü ama emzirmeyi bırakmadım hoplayıp zıplayarak, uykuda, uyandıktan hemen sonra emzirmeye çalıştım. Sütü sağıp damlalıkla içirdim. Geçti. Şimdi 8 buçuk aylık, hala devam ediyoruz. Sabırlı olun biberon vermeyin.