ruzgrnanns_35 normalde kanama veya ara ra leke tarzında akanama yaparmış ama bende hiçbiley yok hatta gelecek olan adetim ide engelliyor tek şikayetim bu.
İlk aylarda iştah artışı oldu doktorum dedi zaten iştah açar kendini dengelersen yemezsen kilo almazsın ama iştahım açılınca habire yersen kilo alırsın hap kilo yapmaz ara kanama yapar yoğun kanama yapar ama kilo yapmaz diye üstüne basa basa uyarmıştı 🤣