Herkese merhaba
Bu makineden aldım da sonunda ıslak bırakıyor buhardan dolayı.
Bu buharı biberonlardan silmek gerekiyor mu? Sildiğimizde sterilliği gidecek gibi geliyor ama ıslak ıslak bırakmak da garip geliyor
Mamaya nasıl olsa su konuluyor bu kadar buhardan bir şey olmaz diye düşünüyorum ama kullananlar varsa nasıl kullandıklarını paylaşabilirse çok sevinirim