Aleynaa1 hepimiz aynıyız hepimiz. Gözüm sürekli avizede. Çocukları baska odaya gondermiyorum. Salonda hep birlikte yatıyoruz kapıya yakın diye. Eşimin anne babası hariç bütün akrabası Elbistan’da. Ruhen çok yorulduk. 99 depremini hatırlamıyorum. ilk depremim değil ama bu kadar şiddetli ve kayıp yaşanan ilk depremim. Tam toparliyorum derken bugün yine… Adana tarafında da bekleniyor büyük deprem ve çok uzun sürmez diyor uzmanlar. Bir depremi daha kaldırabilir miyiz ? Tekrar eski hayatımıza donebilir miyiz bilmiyorum. Sanmıyorum da… Büyük kizimin Çarşamba günü doğum günü. Ne heveslerimix vardı. Daha hiç bir doğum gününü kutlayamadik. Bu sefer niyetlenmistim güzel bir doğum günü için. Şimdi nasıl yapabilirim ki… Küçücük bebekler çocuklar kaybettik. Yaşayanlarda dışarda evsiz. Nasıl eglenebilir ki insan. Biz gülmeyi bile unuttuk. 2023 felaketlerle geldi. Şubat ayı kızımın doğumu. Sevmem gerekirken ben nefret ettim şubattan. Pandemi, sel, deprem… En kısa ay ama asla unutulmayacak. Asla…