Kızlar bir kaç gecedir hafif huzursuzluğumuz vardı ama sonunda pes edip uyuyordu saat 2 oldu hala uyumuyor beyefendi. Ağlıyor. 7. Ayı bitirdik bugün. Salya artması çok gözlemlemedm ama kolumu yakalasa ağzına almaya calisiyor ne bileyim ellerini yiyor. Saat 1e kadar sürekli emdi beşer beşer dk çişi kakası iyi ama yatırmaya çalışırken ağlıyor diş olabilir mi ateşi yok elhamdülillah. Asla bağırmıyorum zaten anlamayacak neden ürksün diyorum ama bayılmak üzereyim napcam ya