Merhabalar bizimde 2 aylıkken götürdüğümüzde ölçümleri geriden geliyordu daha sonra çift bez kullanmamı söylemişti çocuk doktorumuz ben de o şekilde uyguladım bir ay sonra gittiğimizde düzelmişti şuan gayet normal ilerliyor gelişimi bir de 0-6 ay arasında bebeklerin gelişimi sürekli olarak devam ediyor demişti o yüzden sıkıntı yapmamıştık