Merhaba arkadaşlar aslında hipp mamadan gayet memnunum gaz ve kabızlık sorunumuzu çözdü ama doktor kilo alımı en alt seviyede bile değil dedi sma comfort geçmeyi düşünüyorum bianda geçiyimi yoksa alışana kadar sabah sma gece hipp mi veriyim korkuyorum kabız olur yada gaz sorunumuz tekrar olur diye