Psikolojik olarak hiç iyi değilim 4 aylık ikizlerim var doğumdan sonra lohusalık sendromu yaşadım ve halâ atlatamadim doğum öncesinde de psikolojimin çok düzgün olduğu soylenemezdi gerçi ama kendimi çok kötü hissediyorum hayattan zevk alamıyorum çocuklarıma bakacak gücüm ve enerjim yok annem ilgileniyor çoğunlukla,bitik durumdayım sürekli ağlıyorum eşimde bana hiç destek olmuyor içinde bulunduğum durumu anlatıyorum ve bana sürekli senin hicbir seyin yok kendi kendine yapıyorsun her şey yolunda abartiyorsun gibi cümleler kuruyor kendimi iyice yalnız hissediyorum psikologa gittim kaygı bozukluğu dedi ama bı sonuç alamadım psikiyatriye gitmek istiyorum ilaç kullanırsam belki iyi olur diye ama süte geçer mi nasıl olur genellikle mama yiyorlar, günde bikac defa çok az emiyorlar