seda_seda
Doğduğu günden beri değiştiriyorum o kadar uzun süre öyle kalmasını sağlıklı bulmuyorum ayrıca uzun süre altı ıslak kalması gaz problemi oluşturuyormuş uykusu dağılmasın diye gece lambası ışığında değiştiriyorum Işık’ları açmıyorum kendimin rahat edemeyeceği hiç bir şeyi bebeğimede yapmıyorum