Kızlar bugün tam 2 aylık olduk 1 haftadır belki daha fazla sürekli ağlıyor meme emmek bile istemiyor uyumuyor uyumak istemiyor direniyo atak dönemi olabilir mi 8. Hafta atak dönemi 7 ile 9. Hafta arasında da olurmuş bir şey söyleyin lütfen durduk yere ağlıyor sadece ağlıyor ama böyle ağlamak yok