understanding Zaten ben çocukluğumdan beri aşırı bebek isteyen biriyim yeğenlerime hep baktım ama bu sorumluluk gibi olmuyormuş 😀 Bebeğim akıllı diyorum çünkü burda yazılanlara göre akıllı. Ama tabi ki huysuzlandığı sürekli kucak istediği uyumaya direndiği zamanlar oluyor. Anneme gidiyorum mesela kuzenim falan geldi bekar. Düşünüyorum şimdi herkes rahat ben oğlumla uğraşcam. Uyumak istemeyecek, rahat rahat çay içemiyorum onlarla. Ben istedim evet çok da seviyorum elbette ama ağır geliypr bazen. Hele mesela ağlıyor uyumak için mızmızlanıyor neler ediyorum uyumuyor ya kendime okadar acıyorum ki, annemlerde tepemde bebeği almak için bekliyor bana üzülüyorlar hani rahat edemiyorum diye. Daha kötü hissediyorum