Hanımlar bir sorum olacaktı triod rahatsızlığı olanlar varmı? Benım triod sıkımtım yoktu 10ay önce triod içinde kist çıktı benım ve sürekli kontrolde yim gebelik düşünüyorum triod sıkıntı olur mu ya da önceden ilaç falan kullanacak mıyım? Triod olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?