lunamilaa evet bende öyle düşünüyorum işte. Bi de aşırı memeci bir çocuk değil sadece uyurken emiyor. Gündüzleri 1 sefer uyursa 1 sefer emiyor, 2 sefer uyursa 2 sefer uyuyor. Uyku geçişleri dışında versem de emmiyor. Bir de ben evde olmasam mesela babannesi uyuturken asla meme yok diye uyumamazlık yapmaz uyur uykusunu gündüzleri. Bir de gece uykusuna yatarken emer gece de işte 2 3 kere kalktıkça emer. Gündüzleri evde olmadığım bir gün mesela gündüz uykusunu emmeden uyuduğunda e gece beslenmesi de olmayınca o gün hiç emmemiş olacak düşüncesi beni gece beslenmesini kesmemeye itiyor. Dediginiz gibi o da onun hakkı.