Kızlar bugün 42 günlük olduk gaz sancılarımizda var ama çok uyanık kalıyor gündüz 1 saat yarım saat uyuyor aksam olunca 5 10 dk dalıp uyanıyor uykuyu toplayamiyor gece 12 ye kadar 12 den sonra artık baya yorulup uyuyor öğlene kadar emmeye kaldırıyorum bir böyle olan var mı normal mi bu kadar uyanık kalması