Merhabalar 17 ocakta sezeryan ile ikinci doğumumu yaptım aslında ilk iki hafta beklenen gibiydi hatta ilkine göre çabuk ayaklandım diyordumilk bir hafta pansuman yapmıştım geçti diye bıraktım ancak 18. Günde yaramda bir akıntı hissettim doktora gittim ufak bir açılma var günde 3 kez pansuman yap ve gazlı bez ile kapat dedi iki hafta bitti dediğini yapıyorum ancak yaram hala aynı şekilde . Böyle bir durum başına gelen var mı neden oldu nasıl geçer bir daha doktora gitsem mi yoksa pansumana devam mı etsem enfeksiyon oluşmuş olabilir mi deneyimi olanlardan yardım rica ediyorum