Denizege07 Ben yemek yemeye vakit bulamıyorum gerçekten üç öğün yiyebiliyorsanız şanslısınız bebeğim kolik malesef sallamaktan mahvoldum tuvalete bile gidemiyorum 🤷♀️
Fadimenur0468 Denizege07 bebegim kolik demissiniz nasil yani ne yapiyor benim bebegimde hic durmuyor ama bende 3 ogün yemek yiyemiyorum resmen süt sıkıntım var birazda tabi.
[silindi] bebitos benden geçti canım tamamen kesildi biz mama veriyoruz ama emziren herkesin inşallah senin gibi bol olur 💞
bebitos [silindi] avakado yeşillik Dut kurusu süt yapan seylers3 nedense diyet listesindede var mesala insanlar yesilık yiyerek zayıflıyor bilmem anlatabıldımmı👍
Rhk01 [silindi] bebeğinin süte alerjisi yoksa yap canım daha önce süt içip emzirdiğinde bi sıkıntı olmadıysa.. süt isteğe bağlı diğerlerini mutlaka ye
Doruk12 hellomom inşallah hiçbi zaman öyle Bi sıkıntı yaşamayız hiçbirimiz 🙏 bebek de etkiliyor evet, emdikçe fazlalaşıyo.
Doruk12 maaersan yiyebileceğim kadar süte yulaf ekliyorum göz kararı. 1 tatlı kaşığı tahin 1 tatlı kaşığı pekmez onları pişiriyorum, sonra dut kurusu ve fındık badem ne bulursam koyuyorum canım 😊 inanılmaz tok tutuyo. Ve çok iyi süt yapıyo. Bol su tabiki 👍😁