hellomom bence hepsi psikolojik. Sütüm var diceksin her zaman, adeta fışkırıyor falan 😁 çok şükür hiç süt sorunu yaşamadım 8 aylık olduk ek gıda veremiyorum nerdeyse sadece emziriyorum hala. Ama bu yulaf falan 2ye katladı resmen. Dediğim gibi ilk iş kendine güzel telkinler vermek. Olumlu olmak. Ve bol sıvı alımı. Yavrularımız doysun sonuna kadar alsın annelerinden sütlerini 🙏😊