Merhaba hanımlar 15 aylık bir oğlum var emziryorim doğumdan 7 ay sonra regli oldum fakat şu iki aydır bi aksama söz konusu bu ay 20 gün geçti reglimden hala olmadım..doktora gittim hiç bişey çıkmadı emzirdigin için olabilir dedi ama anlamadığım başta regli oldum şimdi niye olmuyorum sizce bu normal mi ?