nazli_1909 Ayımız bitti. Bi kaç gecedir ilk uykuya geçişte çok zorlanıyor sürelli demmek istiyor süt gelmediğinde kızıyor. Ama şuan saat 12 oldu ben 3 saattir uğraşıyorum uyudun diye galiba tam dpymuyor mu ne bilmedim bu marketlerde arı muhallebi gördüm +5 ay yazıyor gece muhallebiside varmış kullananlar var mı benimki sadece emiyor diğer mamayı da kabul etmiyor yavaş yavaş tadımlara başladım zaten de şu muhallebi nasıl olır geceleri alıp yapsam mı tam doyması için
ZepF nazli_1909 arı muhallebi sanırım pirinç unundan yapılıyor. Bebeğinize şeker yüklemeyin bana kalırsa. Muhallebi istiyorsanız Hipp’in 5 tahıl veya yulaf ununu alıp muhallebi yapın. Arı’nın katkısız tahıllı mamaları varsa alın tabi. Tam bilmiyorum.
ZepF Zaten 6. Aya girmişsiniz. Muz, elma, armut ile de tatlandırabilirsiniz yulaflı veya tahıllı muhallebinizi.
nazli_1909 ZepF daha iyi olacak sanırım bu dediğniz ama bir aydır hastalıkla uğraştıktık bronşit atlattı ilaç içerlen zorla verdil şiödi bir kaşık bişey verdiğimde ilaç sanoyor galiba istemiypr onu nasıl yapacağım hiç bilmiyorum
Hanife3737 +5 ay yazmasına rağmen içerisinde şeker ve çocuk için verilmemesi gereken şeyler bulunuyor. Formül mama vermenizi tavsiye ederim.
Hanife3737 Aynı durumu yaşadım doktorumla görüştüğümde tam buğday unu siyez unu vs fark etmeksizin her gece rutin olarak bebeğe mama vermek bebeğe karbonhidrat vermek olduğunu ve bebeğin bunu alışkanlık haline getirebileceğini söyledi. Formul mama vermemizi önerdi. Eğer mama vermek istemiyorsanız yoğurt avokado muz karışımı yapıp verebilirsiniz.
ZepF nazli_1909 kaşık değil de mesela püre sebzeyi elinizle vermeyi deneyin. Tadını aldıkça belki sever ister.