Polikistik over hastasıyım, adetlerim cok duzensiz. 3 yıla yakın tedavi gördüm bebek için üçüz tuttu, bi tanesi hayatta çok şükür sağlıklı. Diğerleri vefat etti. Çok acılar çektim çok uğraştım. Kadın doğumu yol ettim neredeyse bebeğim olsun diye. Her neyse 4 aya yakındır içimde bi mucize büyütmüşüm. . Gerçekten de mucize bunun adı . umudumun bittiği anda bütün çektiğim sıkıntılardan sonra.. bi oğlum olacakmış. Miraç kandilinde aldım bu haberi adıyla geldi. Allah isteyen dileyen herkese nasip etsin..