Kızlar merhaba, 3 aylık bebeğim var gündüzleri 2-3 saatte bir mutlaka emziriyorum. Ama geceleri gece 1 ile 1.30 arası ya da 1.30 ile 2 arası besliyorum en son sonra kendisi 7 ye kadar uyuyor uyandırıp emzirmelimiyim mesela gün içinde de acıkınca kendisi uyanıyo 3 aylık olana kadar geceleri mutlaka 2-3 saatte bir uyandırıp emzirmiştim Doktor geceleri 4-6 saate kadar durabilir uyanırsa emzir dedi ama sanki süre uzun gibi lütfen bilgi verebilirmisiniz