Merak ettiğim bişey var spiral taktırdıktan sonra 2gun boyunca lekelenme gibi kanamam oldu ama 3.gun sanki normal adet olmuşum gibi kanamam var şuan 5.gunu hala adet zamanım ki gibi kanamam oluyor bu spiralden kaynaklı bı durum mu yoksa adet mi oldum anlamadim ? Spiralden sonra bu şekilde kanama normal mi olan oldu mu