Bizde 10 günlüğüz ve cidden geceleri kafayı yiyorum. Dün gece akşam 8 den gece 3 e kadar bir gram uyumadı ve sürekli ağladı. Bende tekim zannediyordum. Çocuk bir yerine bir şey olmuş gibi sadece ağlıyor. Doktora gittiğimizde geceleri ağlıyor uyumuyor dediğimde doktor nasıl olur bu zamanlarda çocuklar hiç ağlamaz dedi ve daha çok canım sıkıldı. Verdiği gaz damlasını da kullanıyoruz. Gaz çıkartmada problem yok ama uyumak istemiyor.