Arkadawlar bebegım 13 aylık erkek bebek. Yenı yenı bu huya basladı ben cok endıselenıyorum .canımıda cok acıtıyor . Daha cok aksama dogru ısırmaya vurmaya cıglık atmaya baslıyor basına gelen anneler varmı? Kalıcı haraket olur dıyede korkuyorum bır yandanda canımızı acıtıyor . Dıslerıde cıkıyor bakıyorumkı ellerıde agızda . Bu durumdan kaynaklana bılırmı? Cok hırcın bır bebege donusdu ya ben kokuyorum anneler ya baw edemezsem dıye(( ya ılerıde baska ınsanlarıda ısırır dıye😔 lutfen yardımcı olurmusunzu