Aybarsmommy Kızlar uzayan sarılığımız olduğu için ilk günlerde bir kilo kaybımız vardı ve kilo verdi bebeğim. O yüzden mama veriyordum ve haliyle su. 23 günlük bebeğim 1 haftadır mama yemiyor. Su vermeye devam etmeli miyim kesmeli miyim
ZepF Aybarsmommy mama içen bebeklere de su verilmiyor doktorların çoğu bu şekilde söylüyor. Mama ile zaten su tükettiği için. Ama doktorunuz farklı bir şey söyleyebilir siz yine ona sorun mutlaka.
Ahyeluz Doktorunuza danış bence. Ben hayatta vermem gerek yok diyordum alerjisi olduğu için kusuyordu su kaybı fazla olduğu için doktorum ver dedi hoş içmiyor tükürüyor ama bize iyi geldi bir iki damla dahi olsa