Gamzekya Kızlar 7 aylık bebeğim dis çıkarıyor ve asiri huysuz ateşleniyor en iyi ilaç hangisi dis icin yada evde doğal yöntem olarak ne yapıyorsunuz
Mrvsmt2502 Gamzekya ben tetagil aldım ma pek etki etmedi açıkçası en iyi yöntem karanfil yağı ile zeytinyağını karıştırıp dişlerine günde 2 3 kere masaj yapmak oldu damakları yumuşuyor daha kolay çıkartıyor bi ilac gerek yok 🥰
Ececan2006 Gamzekya evet ozellikle aksamlari huzursuzsa 2 tane veriyorum rahatliyor galiba onu verdikten sonra uyuyor cunku