Kızlar iyi akşamlar kızım 10 aylık oldu .bu ayda normalde yüz üstün pozisyonundan sırt üstüne geçebilmeli veya yüz üstü pozisyonundan oturur pozisyona geçebilmeli diye duydum.YouTube da bi doktor böyle söylüyor benim kızım sadece sol tarafından yüz üstüne dönebiliyor geri sırt üstüne dönemiyo veya oturma pozisyonuna kendisi geçemiyo acaba doktora götürmem gerekiyor mu bu arada erken doğdu