2 bebeme yalnız bakıyorum sayılır. Ama beni tüketen şey oğlumun alerjisi tam olarak nelere olduğunu bulamadım hala 1 2 şey yiyorum sadece ama hala ne egzaması bitiyir ne kanlı kakası artı dış cikartiyo birde alerji huysuzlugu üstüne birde atak. Gece saat başı uyanıyor, gündüz uykusu yarım saat sadece, diğer yavruma haksızlık yapıyorum asla hiçbirseye yetemiyorum çok eksik hissediyorum kendimi. Oysa ilk 3 ay okadar iyiydiki bu alerji çıktı çocuğumun dengesi alt üst oldu sadece süt yumurta olsa ona şükür derdim ilkinden tecrübeliyim ama bulamıyorum tavuk, et, balık, kuruyemis bunlarida tuketmiyorum ama hala ne huysuzlugu geçti ne şikayetleri. Şimdiki korkum ya glutene de alerjisi varsa da hiç geçmezse dusuncesi Allah’ım sen yardım et 😔