Kızlar bebeğim 10 gün sonra üç aylık olucak. Annemde kalıyordum babası çok özlediği için uyuduğu yerden aldım başka odaya götürüp yatırdım üç gün önce. Bişey yoktu bir anda uyanıp çok şiddetli ağladı durduramadik meme emzik hiç bisekilde durmadı. Annem sakinleştirdi kucağında sallayarak uyudu geri. O günden beri çok tuhaf ağlıyor sakinleşmiyor gaz sancısı gibi bacaklarını kıvırıp kasılıyor ama ben acaba o gün bir yeri mi acıdı yoksa travma mi oldu diyorum bir yeri acısa sürekli ağlamaz mi ama bilmiyorum çok üzülüyorum emiyor uyuyor gazını çıkarırken şiddetli bir şekilde ağlıyor uykusunda bile suratını burusturup ağlamaklı oluyor ne yapmalıyım neden böyle 😔