Gune__888 14 ay 3 günlük olduk bugün parmakla işaret ediyor,komut alıyor(al,ver,gel,hayır,koy,kapıyı aç kapat),ismine hemen donuyor göz teması var,kule yapıyor,bultaklari yerlestriyor kendisi şekillere göre topa vuruyor vur diyince at diyince,11.aydan beri yürüyor,bizimde kelimemiz yok hala babababa,mamamam babildiyor uzun uzun 15.ayin bitmesini bekliyoruz doktora goturcez dilde gerilik var çok üzülüyorum😓 sizin net kelime çıkarıyor mu? Babildamayi kesti mi?