iyi akşamlar kızım 2 hf once zature olmustu yatırdık bu süreçte sürekli antibiyotik falan aldı ondan mı bilmiyorum acayip bir pişik oldu öyle boyle degil şuan iğleşti ama mosmor lekesi duruyo poposunda gecer mi bu iz cildiyeye götüreceğim randevu bulunca boyle birsy yaşayan var mı ne sürsem yada izi gider mi istemiyorum iz kalsın ya 😞