20 aylık oğlum, ateş,burun tıkanıklıgı,hırıltılı öksürük şikayeti ile acile gittik, dr orta kulak iltihabı tanısı koydu, augmentin es 600 antıbiyotik, aferin şurup, grintuss bitkisel öksürük şurup, kullanıyoruz,3.gün itibariyle yogun ishal başladı, normal midir, yoksa probiyotikle desteklemeli miyim? Enterogermina aldım bugun??