Ess92 Menenjit aşısından sonra bebeği şiddetli bacak ağrısı yaşayan oldu mu? Ateşi olmadı ama bildiğin titreyerek ağlıyor. kucağımda kalçasından destekli tutuyoruz ki ayağına yük bacağına yük binmesin. Anormal bir durum var mı sizce? Acile gitmeliyi miyim? Aceleden hemen başlık açtım. Diğer başlıklara bakamadım. Tecrübeli anneler yorum yaparsa sevinirim.
MeetJoeBlack Ess92 bizim son dozda bacak ağrısı oldu. Ben calpol vermiştim ondan dolayı hafif geçmiş olabilir ama basmak istemiyordu ve yürürken ağlayıp mızırdanıyordu.
Ess92 Manila cevabınız için teşekkür ederim 🙏🏻 bacak ağrısı olabilir demişlerdi. Gündüz 1 saat falan kendi haline bıraktım baya emekledi. Koltuk kenarlarından tutunup çok ayakta kaldı. Baştaki ağrıyı bunlar da artırmış olabilir diye düşündük. Sizin bebeğiniz hareketli bir bebek mi?
Manila Ess92 emeklemiyo ama sürekli elimizden tutup yürüyor. Yürürken sıkıntı yaşamadık. Her bünye farklıdır ama bacak ağrısı yapabilir dedikleri için normal geldi bana. Bize ateş yapabilir dediler o da olmadı.
Ess92 MeetJoeBlack ben de calpol verdim bir fe bacağına yük gelmicek şekilde tutuyoruz biraz azaldı gibi. Teşekkürler 🙏🏻
Helene18 Merhabalar, bebeğim menenjit aşısının ilk dozunu bir hafta önce oldu. Daha önce hiçbir aşıda olmadığı kadar hususuzdu. Gece uykuya zor daldı. Calpol vermeme rağmen ağrısı oldu. Ama ertesi gün hiçbir şey kalmamıştı çok şükür 🙏