Bebwgim 44 gunluk günde bir defa kaka yapıyor oda az yani çok gazlı bir bebek biogaia kullandık daha kotu oldu ağlama krizine giriyor her hafta acile gidiyoruz kakasını yaptırmak için doktorlar norml diyor ama bebeğim çok rahatsız oluyor kakasını yapamayinca