Merhaba anneler, bebeğim tam üç aylık ve bir kaç gündür emme esnasında zorluk yaşıyoruz, direniyor sanki. Kendini geriye doğru atma, çivi gibi dimdik kasılma, geride birşeye bakmaya çalışma gibi davranışlarda bulunuyor. İki fırt emip çıkarıp ağzından bi bağırıyor sonra tekrar emiyor 😀 Ne yapmaya çalışıyor acaba, meme reddi denen şey bu mudur yoksa🥹