Hsbmhr biz Rize’de Ardeşendeyiz.Rizeden karakoldan 6 personeli gitti.. malesef durumlar sandığımızdan daha kötü olduğu için psikoloji adına bir şey kalmamış eşini kaybeden onlarca askeri personel ve polis var.yaşadıkları çok zor :( o neden Doğu ve batı butonları açıldı.doğudakiler batıya, batıdakiler doğuya gidecek.fakat bu sene butona basanlar ..basmayanlar yerinde kalacak benim de eşimden duyduğum bu. Ayrıca Batı olarak verecekler Rize Ardeşen verebilir sessiz sakin bir yer .herkesin hakkında hayırlısı olsun 🤲Amin