Milo arkadaşımın bebegi olmuyordu, sonra aşılama ile ikiz kızlarına hamile kaldı.. Sonra bi defalık kaza ile 3.kizina hamile kaldı. İkiz kızları ve 3. Kızının arası 22 ay. Şuan ikizler 4 yaşına girmek üzere 3. Kızı 2 yaşına girecek önümüzde ki ay. Ve arkadaşm devlet memuru sabah 8 akşam 5 çalışıyor eve gel 3 bebe yemek falan.. Ama şimdi iyi ki olmuş ilerde 3 arkadaş olurlar diyor 🤭🤭ben öğretmenim çalışmaya ara vermek istemiyorum (kadrolu değilim) eğer çalışmak istemiyor olsaydım bende ard arda düşünüyordum☺️