aysem_
💕💕💕
ErtugrulAnnesii
😊😊
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] nil karaibrahimgilin şarkı sözü, moral olması için yazmış🌸
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] kuralları bilmiyorsa demek😬
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] evet gerçektenn güzel şarkı👍🏼😊
cnnkrl
Fazla post olunca noluo. Kız moral vermek için yazmış. Belki kullanmayı tam bilmiyor. Ya bu uygulama eskiden beni mutlu ederdi. Şimdilerde burda milletin birbirini terslemesinden giresim gelmiyor. Şimdide bana girme o zaman derler :)
cnnkrl
[bilinmeyen] sadece bu post için demedim canım ya. Bu ara sürekli birbirine müdahale eden tipler görüyorum. Zaten hepimizin ortak derdi dışardan gelen sesler. Bi de burda olmasın diye dedim :)