Lidia yok bunu bulmakta zorluk çekmedim gaviscon toz şase şeklinde olanı bulmak zor onu 1 ay kadar kullandım sonra onu bulamayınca bunu geçtik bunuda 1 ay kullandım iyi geldi ama ben bebeğimi hep reflü yatağında yatırıyorum 6.5 aylık olduk halada öyle yatıyo