mimom_1 Bence gerekli. Bebeğim her şeyi takip ediyor, çok güzel göz teması kuruyor hatta doktoru her kontrolde çok şaşırıyor bu kadar uzun göz temasına ve takip etmesine. Ama gelin görün ki hipermetrop ve astigmatı sınırın biraz üzerinde çıktı yani takiple vs anlaşılmayacak bir şey. İlaç vs vermedi doktor 10 aylıkken bir daha görmek istedi. Bebeklerin çoğunda oluyormuş bu sonra genelde geçiyormuş o yüzden sadece takip edicez dedi.